Avbestilling og endring av time
Avbestilling må skje i så god tid som mulig. Ved avbestilling under 48 timer (to virkedager) før avtalt tid belastes timen i sin helhet uansett årsak. Se her for nærmere informasjon om avbestillingsregler. Dersom du er i arbeidsrettet behandling hos Norsk Arbeidshelse så gjelder andre frister for avbestilling. Ser informasjon du fikk ved oppstart.
Gå til Pasientsky pasientportal (fra din datamaskin) eller til Pasientsky-appen (fra din mobil). Der kan du avbestille og bestille ny time. Dersom du har bestilt flere timer, så må du avbestille de timene du ikke ønsker.
Husk at du kan be om video eller telefonkonsultasjon dersom du blir forhindret fra å møte.
Hvis du ikke finner ny time i kalenderen så må du sende melding til din behandler.
For å sende melding i appen: velg Psykologene på St. Joseph -> Alle tjenester -> Annen henvendelse.
For å sende melding fra Pasientportalen, velg Start helsehjelp -> Søk opp «Psykologene på St. Joseph» -> Annen henvendelse.
Dersom du opplever problemer med app eller portal så kan du kontakte oss her.